0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

رولزرویس درج

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده رولزرویس درج

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

بسته بندی : وکیومی

نوع حرکت : قدرتی

طراحی زیبا و مشابه نمونه واقعی

 

کد سیستم : 10183

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

ماشین رولز رویس تولیدی از کارخانه اسباب‌بازی درج است. این کارخانه در طراحی، تولید و پخش ماشین‌های نوستالژی پیشرفت‌های چشم‌گیری را در چند دهه اخیر داشته است. رولز رویس موجود با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد خود شرایطی را برای کودک ایجاد خواهد کرد که او ساعت‌ها به بازی پرداخته و سرگرم شود. رنگ آرامش بخش سبز در ترکیب رنگ بندی این محصول، موجب شده تا کودک با آسایش به تخیل و تصویرسازی بپردازد و فرصت بیشتری برای خلق داستان‌های کودکانه خود بدهد. 

حرکت قدرتی این ماشین باعث شده تا با فشار کم کودک، روی سطوح صاف و هموار مسافت طولانی را طی کند و عضلات کوچک و بزرگ بدن او تقویت شود.

خرید ماشین قدیمی رولز رویس می‌تواند فرصتی باشد تا کودک با دنیای واقعی بیرون بیشتر آشنا شده و کارکردهای آن در بزرگسالی برای او قابل درک باشد.

علاقه این نوع از ماشین‌ها تنها مختص به کودکان نیست; امروزه بیشتر بزرگسالان مشغول جمع آوری کلکسیون‌هایی از انواع ماشین‌ها هستند. برای این نوع از افراد کیفیت و قیمت از مهم‌ترین موارد است. کارخانه درج با تولید این محصول در بالاترین کیفیت و قیمت به صرفه ، به این افراد تضمین داده تا با خیال آسوده ماشین رولز رویس را خریداری و به اتاق خود اضافه کند.

بسته‌بندی این محصول وکیومی بوده و گزینه مناسبی برای هدیه به کودکان و نوجوانان علاقمند به اسباب بازی‌های نوستالژی خواهد بود.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    26
    عرض
    12
    ارتفاع
    13
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    قدرتی
    گروه سنی
    رده سنی
    7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    18
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...