0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

مرسدس بنز درج

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده مرسدس بنز درج

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

بسته بندی : وکیومی

نوع حرکت : قدرتی

جنس : پلاستیکی

 

کد سیستم : 9970

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

در بازی کودک با ماشین‌های اسباب‌بازی، تصور ما از آن‌ها چیزی بیشتر از پر کردن اوقات فراغت و سرگرمی نیست. این موضوع بازی و هیجان درون آن، از عمق معنایی بیشتری برخوردار است. والدین بر این باورند که خرید اسباب‌بازی‌های حرکتی مثل ماشین، تنها به تقویت مهارت‌های حرکتی کودک خود می‌پردازد، اما باید دانست که این اسباب‌بازی ساده فواید دیگری هم دارد که کمتر کسی به آن‌ها توجه داشته است. 

از این فواید می‌توان به پرورش قوه تخیل به دلیل تصویرسازی در هنگام بازی و همین طور ایجاد حس همدلی در کودک اشاره کرد.

برای آشناکردن کودک با دنیای واقعی، ماشین‌ها بهترین گزینه هستند. طراحی‌های هر ماشین مختص به دهه و نسل همان زمان بوده که هرکدام نشان‌دهنده خلاقیت و ذوق خالق آن است. 

علاقه کودکان و حتی بزرگسالان به این نوع از ماشین‌های نوستالژی باعث شده تا ما شاهد خودروهای کلاسیک در بین تولیدات اسباب‌بازی در بیشتر محصولات کارخانه‌های ایرانی اسباب‌بازی باشیم.

کارخانه درج با ساخت ماشین‌های قدیمی در بین باقی کارخانه‌ها رشد و پیشرفت شایانی داشته است. مرسدس بنز کلاسیک درج از آن دسته از ماشین‌هایی است که با طراحی جذاب‌ خود، چشم همه کودکان را به خود جلب می‌کند. رنگ‌بندی شاد سفید و طلایی این محصول زیبا، موجب خستگی ناپذیری کودک شده و او را مشتاق به بازی به صورت مداوم می‌کند که این امر موجب استفاده مکرر از ماهیچه‌های بزرگ و کوچک خود است. 

چرخ‌های این مرسدس بنز کلاسیک قدرتی بوده و کودک با هل دادن آن روی سطح صاف و هموار شاهد حرکت طولانی آن خواهد بود. بسته‌بندی محصول وکیومی بوده و بهترین گزینه نه تنها برای کودکان، بلکه برای کسانی است که علاقه زیادی به جمع آوری کلکسیون با قیمت به صرفه دارند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    26
    عرض
    13
    ارتفاع
    8
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    قدرتی
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    18
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...