0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

توپ فوتبال چرمی صدفی سایز 5 الرحله بتا s5a

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده توپ فوتبال چرمی صدفی سایز 5 الرحله بتا

 

رویه:چرمی

وزن:410-450 گرم

محیط: 68-70 سانتی متر

سایز:5

 

کد سیستم:9864

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۱۱۲۸۴,۰۰۰566,500تومان
بیشتر از کارتن۱۲۱۲۱۴۴۹,۰۰۰550,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

تا به حال با خود فکر کرده اید که چرا کودکان توپ را دوست دارند؟ یا چرا توپ تبدیل به پرفروش ترین اسباب بازی شده است؟

زیرا کودکان مجذوب حرکت مداوم توپ ها میشوند. توپ به آنها اجازه میدهد تا بر روی چیزی غیر از خود کنترل داشته باشند. او میتواند با این توپ پیوندی از طریق چرخاندن آن با همبازی، خواهر یا برادر خود ایجاد کند.

همه کودکان نیاز به توپ دارند. حتی نوزادان! نوزاد هنگام تولد دو قوه بینایی و مهارت های حرکتی ریز دارند پس باید اسباب بازی هایی برای او تهیه کرد که باعث تقویت این دو وجه شود.

پسربچه ها معمولا از سن 6 و یا 7 سالگی به دنبال بهترین توپ ها برای بازی در کوچه و خیابان ها و حتی باشگاه ها میگردند. پیشنهاد ما به این دسته از افراد خریداری توپ های بتا میباشد. کارخانه بتا یکی از بزرگ ترین کارخانجات تولید توپ در ایران است. این کارخانه به دلیل تنوع بسیارش در تولید توپ مانند: توپ های فوتبال در هر سایزی، توپ والیبال با هر مدلی ،توپ های فانتزی برای نوزادان و... به محبوبیت بسیاری رسیده است.

توپ فوتبال پیش روی شما از چرم ساخته شده است. افراد با ضربه زدن به این توپ( با توجه به ساختار تولید این توپ) از مسیر منحرف نمیشود و همین طور کیفیت بالای مواد اولیه استفاده شده در آن باعث حفظ خاصیت کشسانی و مقاومت بالا در برابر سایش می‌شود.

توپ فوتبال چرمی بتا سایز 5 طرح الرحله بهترین انتخاب برای مسابقات سطح حرفه‌ای فوتبال در رده‌ی سنی بزرگسالان است. شما می‌توانید در تمامی فضاها (داخل سالن، زمین چمن و …) با خیال راحت از آن استفاده کنید.

یکی از ویژگی های بارز این توپ این است که در تمامی شرایط آب و هوایی مقاوم است و تغییری در وزن و استحکام آن به وجود نمی آید.

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    قطر
    24
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    چرمی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    12
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...