0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

توپ فوتبال سایز 4 مدل الرحله بتا S4a

پیشنهاد ویژه
شارژ مجدد
مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده توپ فوتبال سایز 4 مدل الرحله بتا


رویه:لاستیکی

وزن:390-350گرم

محیط: 66-63/5سانتی متر

سایز:4

 

کد سیستم:8479

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۲۹۵۲,۰۰۰103,000تومان
بیشتر از کارتن۵۰۵۰۱۸۲,۰۰۰100,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

اگر به دنبال راهی برای تقویت سرعت عمل کودک میگردید یا میخواهید هماهنگی بی نظیری را بین چشم با عضلات دست و پای کودک ایجاد کنید، بهترین گزینه برای آنها بازی با انواع توپ هاست.
در این بازی، بازیکن تمام توجه و همین طور حواس پنچ گانه خود را بکار میگیرد تا توپی را پرتاب یا دریافت کند. همه این کار ها باعث افزایش چابکی فرزند شما میشود که این مهارت میتواند تاثیر زیادی روی آینده کودک بگذارد و او را تبدیل به فردی ورزشکار بکند.
کودک با بازی با توپ ها علاوه بر دستیابی به سلامت جسمی، به تقویت سلامت روان خود هم کمک میکند. او در بازی های گروهی کار تیمی را یاد میگیرد و میفهمد که دفاع از بازیکنان چقدر برای موفقیت یک تیم مهم است . این نگرش ها زمینه ای است که کودک را در بلند مدت تبدیل به یک فرد بهتر در آینده و برای اطرافیان میکند. حال با این همه فواید چرا برای کودکانمان این اسباب بازی ضروری را نمیخریم؟؟؟
کارخانه بتا یکی از بزرگ ترین کارخانه های ایرانی است که به تولید توپ های "بسکتبال"، "والیبال"، "فوتسال" و... میپردازد. یکی از محصولات این کارخانه توپ فوتبال ارتشی است. این توپ رویه لاستیکی داشته و سایز 4 است که برای بازی کودکان 3 سال به بالا بسیار مناسب خواهد بود. شما در فروشگاه اسباب بازی پیشوا شاهد تنوعی بی نظیر از مدل های این توپ فوتبال ارتشی و همین طور تمامی توپ های کارخانه بتا خواهید بود.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    قطر
    20
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    لاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    50
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...