0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

شن ریز TSMA TSMA TO 1-113A

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده شن ریز TSMA

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

همراه با سطل و یک عدد بیلچه و شن کش

بسته بندی : توری

جنس : پلاستیک فشرده

 

کد سیستم: 8786

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

یکی از بهترین بازی ها برای کودکان شن بازی است که در عین سرگرم کنندگی کودک می‌ تواند فواید بسیار مهمی برای آن ها از جمله بالا رفتن میزان توانایی های حرکتی دست آن ها ایجاد کند.
شن بازی در ساحل برای هر سنی مفرح و لذت بخش است. بازی با شن های دریا میتواند اوقات خوش و سرگرم کننده ای برای بزرگسالان و کودکانشان رقم بزند. اگر ابزار و وسایل این بازی فراهم باشد، هیجان و جذابیت بازی برای کودکان بیشتر میشود. شن بازی ذهن هارا آرام میکند و دست ورزی،خلاقیت و اعتماد به نفس را تقویت می کند. اگر کودک علاقه زیادی به شن بازی در ساحل و کنار دریا دارد، بهترین گزینه برای او بازی با فرغون ها وشن ریز ها است. 

جنس این شن ریز پلاستیکی می باشد و شامل یک عدد سطل،یک عدد بیلچه و شن کش  است. بدنه آن محکم است و کیفیت مناسبی دارد.با استفاده بیلچه می توانید گودال حفر کنید و شن را داخل سطل بریزید و جا به جا کنید. با شن کش روی خاک ها شیار ایجاد کنید . قلعه های رویایی خود را بسازید. با استفاده از شن ها می توانید مجسمه حیوانات،قلعه و چیز های مختلف دیگر ساخته و از بازی لذت ببرید. ریختن خاک بر روی شن ریز و دیدن فرود آن به زمین کودک را به سمت شور و ذوق سوق میدهد. از کثیف شدن کودک نهراسید زیرا این نوع بازی ها بر افزایش قدرت خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان تاثیر زیادی میگذارد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    14
    ارتفاع
    36
    قابلیت ها
    تعداد قطعات
    4
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    12
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...