0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

فرغون به همراه ست ساحلی TSMA forghon

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده فرغون به همراه ست ساحلی TSMA 

 

دارای بیل و سطل 

جنس پلاستیک فشرده

مناسب برای کودکان بالای 3 سال

 

کد سیستم : 7708

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۱۱۳۶,۰۰۰72,100تومان
بیشتر از کارتن۱۲۱۲۱۵۷,۰۰۰70,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

یکی از بهترین بازی ها برای کودکان شن بازی است که در عین سرگرم کنندگی کودک می‌ تواند فواید بسیار مهمی برای آن ها از جمله بالا رفتن میزان توانایی های حرکتی دست آن ها ایجاد کند.
شن بازی در ساحل برای هر سنی مفرح و لذت بخش است. بازی با شن های دریا میتواند اوقات خوش و سرگرم کننده ای برای بزرگسالان و کودکانشان رقم بزند. اگر ابزار و وسایل این بازی فراهم باشد، هیجان و جذابیت بازی برای کودکان بیشتر میشود. شن بازی ذهن هارا آرام میکند و دست ورزی،خلاقیت و اعتماد به نفس را تقویت می کند. اگر کودک علاقه زیادی به شن بازی در ساحل و کنار دریا دارد، بهترین گزینه برای او بازی با فرغون ها و لوازم آن است. 
قیمت این فرغون ها بسته به جنس و کیفیت آن و همین طور تعداد لوازم آن متغیر است اما شما میتوانید در فروشگاه اسباب بازی پیشوا هر فرغونی با هر تعداد لوازمی پیدا کنید.
جنس این محصول پلاستیکی می باشد و شامل یک عدد فرغون،یک عدد بیلچه و شن ریز و یک عدد سطل است. بدنه آن محکم است و کیفیت مناسبی دارد.با استفاده بیلچه می توانید گودال حفر کنید و شن را داخل فرغون بریزید و جا به جا کنید. آب را داخل فرغون ریخته و روی خاک ها خالی کنید. با شن ریز روی خاک ها شیار ایجاد کنید . قلعه های رویایی خود را بسازید. با استفاده از شن ها می توانید مجسمه حیوانات،قلعه و چیز های مختلف دیگر ساخته و از بازی لذت ببرید. از کثیف شدن کودک نهراسید زیرا این نوع بازی ها بر افزایش قدرت خلاقیت و اعتماد به نفس کودکان تاثیر زیادی میگذارد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    46
    عرض
    21
    ارتفاع
    22
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    ساده
    تعداد قطعات
    3
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    محتویات
    بیل ، سطل
    تعداد در کارتن
    12
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...