0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

فیگور اسپایدرمن و بت من یزرگ figure

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده فیگور اسپایدرمن و بت من یزرگ

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

پلاستیکی

بسته بندی سلفونی

در دو طرح اسپایدرمن و بت من

 

کد سیستم: 6720

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

مطمئنا تمامی بچه ها اسپایدرمن و بت من را میشناسند. اسپایدر من یا مرد عنکبوتی، یک شخصیت خیالی ابر قهرمان است. معمولا مرد عنکبوتی را به خاطر لباسش می شناسند. لباس او ترکیبی از رنگ های قرمز و آبی است و طرحی از عنکبوت و تار های سیاه بر روی آن نقش بسته است. بت من یا به فارسی مرد خفاشی یک شخصیت خیالی ابرقهرمان است که تاکنون در فیلم، مجموعه تلویزیونی و انیمیشن‌ها و بازی ‌های ویدئویی بی‌شماری حضور یافته‌ و محبوبیت بسیاری دارد. در پی این محبوبیت بیشتر کارخانه های ایرانی و خارجی به دنبال تولید ماکت های شخصیت های خیالی به خصوص اسپایدرمن و بت من رفته اند. 
فیگور ابرقهرمانان یکی از مورد علاقه ترین اسباب بازی های کودکان است. بازی با این اسباب بازی ها هم سرگرم کننده است و هم شخصیت آن ابر قهرمان و داستانش را در ذهن بچه ها تداعی می کند و همچنین به پرورش قوه تخیل کودک نیز کمک می کند. بعلاوه این محصولات موجب تقویت روحیه قهرمانی کودک می گردد. اسپایدر من، در بین کودکان به قهرمانی شکست ناپذیر مشهور است به همین دلیل از محبوب ترین شخصیت های کارتونی است.
محصول پیش روی شما یک فیگور اسپایدرمن و یک فیگور بت من بوده که قابلیت حرکت مفاصل(دست ،پا) را دارد. در کارتن های این محصول به صورت میکس از این فیگور ها وجود دارد. 

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    16
    ارتفاع
    46
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    36
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...