0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

فیگور بت من مشکی TRITI TOYS TT91001B

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده فیگور بت من مشکی TRITI TOYS

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

همراه با ماسک بت من

رنگ : مشکی

نوع بسته بندی : جعبه ای 

 

 

کد سیستم: 8178

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

فیگور ها مجسمه یا عروسکی هایی هستند که از پلاستیک فشرده ساخته شده اند. تکان خوردن دست و پای این فیگور ها برای کودکان بسیار جذاب است. زمانی که فیگورها وارد دنیای کودکانه بچه ها شد، این عروسک های پلاستیکی تبدیل به بهترین اسباب بازی های روز دنیا شدند. بازی با فیگور فقط به کودکان ختم نمیشود بلکه بزرگسالان هم علاقه زیادی به جمع کردن کلکسیون دارند. امروزه سرگرمی بسیاری از جوانان و نوجوانان تبدیل به جمع کردن و بازی با اکشن فیگور هاست.یکی از فواید مهم بازی با فیگور تقویت تخیل است که این موضوع تاثیر زیادی در آینده کودک میگذارد.
این فیگور بت من که در ابعاد بزرگ ساخته شده است، محصولی از "کارخانه TRITI TOYS" بوده که این کارخانه به تولید محصولات خود در بسته بندی های زیبا معروف است. اجناس این کارخانه کیفیت بالایی داشته و بدلیل نوع بسته بندی اجناس، گزینه مناسبی برای هدیه به کودکان و حتی بزرگسالان است.
فیگور بت من در دو رنگ مشکی و خاکستری تولید شده که شما عزیزان می توانید برای مشاهده بت من با رنگ خاکستری "اینجا" کلیک کنید. این بت من همراه خود یک عدد ماسک مشکی داشته تا کودک بتواند به طور کامل حس قهرمان بودن را حس و درک کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    26
    عرض
    19
    ارتفاع
    35
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    9
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...