0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

عروسک may may مو فر MV MV278

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده عروسک may may مو فر MV

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

بدن تمام گوشتی

موزیکال

باز و بسته کردن چشم ها

 

 

 

کد سیستم: 7958

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۲۳۱۰۶,۰۰۰211,000تومان
بیشتر از کارتن۲۴۲۴۱۱۶۸,۰۰۰204,800تومان
خرید عمده
معرفی محصول

بازی یکی از نیازهای اساسی کودکان و مهم‌ترین فعالیت او به شمار می‌رود که در عین سرگرم‌کننده بودن، کارکردهای مهم دیگری نیز دارد. هر یک از این کارکردها به جنبه‌ای از زندگی کودک مربوط می‌شود و او را برای به زندگی بزرگسالی آماده می‌کند.بازی به عنوان فرآیندی چندبعدی، به نحوی قابل توجه، در خدمت تکامل و رشد کودک است و می‌تواند راهی برای تخلیه انرژی‌ها در سیر مورد نظر باشد. بازی ها علاوه بر سرگرمی باید باعث آموش هم شوند. عروسک بازی یکی از بهترین بازی ها برای افزایش خلاقیت کودک است زیرا کودک در نقش‌هایی که تمرین می‌کند، تجدیدنظر می‌کند و قسمت‌های جدید را جایگزین قسمت‌های قبل می‌کند. از این طریق تجارب خود را با ادراکات و شناخت‌های جدیدش تلفیق می‌کند. این بازسازی‌ها و ترکیب‌ها به رشد قدرت آفریندگی و خلاقیت او کمک می‌کنند. او با این بازی ارتباط با دیگران را یاد میگیرد. کودک در این بازی با دوست های خیالی که برای خود ساخته بازی میکند و حس های مختلفی را درک میکند.

عروسکی که هم اکنون مشاهده می کنید یک عروسک زیبا و در عین حال مقاوم است دست و پا و صورت عروسک گوشتی بوده و موهای عروسک هم از تراکم بالایی برخوردار است.

ویژگی اصلی این عروسک موهای فرفری آن است که زیبایی آن را دو چندان کرده است  به همین علت است که اسم این عروسک مو فرفری گذاشته شده است.

 

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    10
    ارتفاع
    35
    قابلیت ها
    موزیکال
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    گوشتی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    24
    سایر توضیحات
    تعداد در هر باکس:4
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...