0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

عروسک نوزاد بیدار 14 اینچ AMT AMT1488

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده عروسک نوزاد بیدار 14 اینچ AMT

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

همراه با پستونک

موزیکال

قابلیت حرکت مفاصل 

بسته بندی : جعبه ای

 

کد سیستم:10284

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

در بین این همه اسباب بازی‌های رنگی و موزیکال ممکن است تعجب کنید که چرا کودک توجه ویژه‌ای به عروسک‌های ساده می‌کند. ارتباط با انسان‌ها می‌تواند تنها یکی از ده‌ها دلایل بازی کودک با عروسک باشد. 

هرچه ظاهر عروسک بیشتر به انسان‌ها شباهت داشته باشد به همین ترتیب شوق و ذوق و همین طور تاثیرات بازی بیشتر می‌شود. یکی از تاثیرات مثبت این بازی، اجتماعی شدن کودک و بهبود روابط آن‌ها با انسان‌هاست. خرید یک عروسک برای دختران و پسران، می‌تواند فرصت‌های بیشماری را برای یادگیری همدلی و احساس عاطفی در اختیارشان قرار دهد.

لازم به ذکر است بازی با عروسک برای کودکان زیر 4 سال، می‌تواند آن‌ها را برای رفتن به پیش دبستانی و جامعه آماده کند.

عروسک تنها یک اسباب بازی یا وسیله سرگرمی برای کودک نیست، بلکه کودک به عروسک خود به چشم دوست و یار می‌نگرد و می‌تواند در نبود پدر و مادر خود، یک تسلی خاطر برای او باشد. 

در ایران تولید اسباب بازی رشد بسیاری داشته است. به طوری که حتی تکنولوژی در ساخت و طراحی این اسباب بازی‌ها سهیم بوده و هست. امروزه ما شاهد نسلی از عروسک‌هایی هستیم که علاوه بر موزیکال بودن، توانایی غذا خوردن و قابلیت دستشویی کردن دارند. عروسک‌ها در جنس‌های متنوعی وارد بازار میشوند که والدین باید باتوجه به این موضوع، عروسک مناسبی را برای کودک خود انتخاب کنند.

عروسک پیش روی شما محصولی از کارخانه اسباب بازی ایرانی amt است. این محصول ظاهری بسیار شبیه نوزاد داشته و همراه آن یک عدد پستونک وجود دارد. حرکت مفاصل گردن و دست و پا باعث شده تا کودک به راحتی بتواند از عروسک مراقبت و نگه داری کند. لباس های زیبای این عروسک لذت بازی را برای کودک چندین برابر می‌کند. جنس لباس و کلاه از مخمل بوده و قابلیت تعویض دارد. کودک می‌تواند با کمک والدین لباس‌های جذابی بر تن نوزاد خود کند. با گذاشتن باطری قلمی و فشار دادن پین در پشت عروسک، موزیک بسبار زیبایی پخش می‌شود که باعث سرگرمی و هیجان بیشتر کودک خواهد شد.کارخانه amt این محصول خود را در جنس گوشتی طراحی کرده که این موضوع سبب شده تا هیچ گونه خطری کودک را تهدید نکند. بسته بندی زیبا و شکیل جعبه ای آن ، عروسک نوزاد amt را تبدیل به یکی از اولویت‌های خرید والدین برای کودکان دلبند خود کرده است.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    16
    ارتفاع
    34
    قابلیت ها
    موزیکال
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    محتویات
    همراه با پستونک
    تعداد در کارتن
    24
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...