0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

لباسشویی باطری خور درج 53055

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده لباسشویی باطری خور درج

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

قابلیت باز شدن درب اصلی و درب مخزن مایع

داشتن دکمه ON-OFF

قابلیت چرخش مخزن لباسشویی

وجود لوله آب

قابل استفاده تنها با دو باطری قلمی

 

کد سیستم : 10173

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

دختربچه ها در بازی با لوازم منزل ، وارد دنیای بزرگسالان شده و از دنیای خیالی کودکانه خود خارج میشوند. این کودکان نسبت به دیگر کودکانی که با باقی اسباب بازی ها سرگرم میشوند، بیشتر مورد آسیب قرار میگیرند. چراکه هر لحظه ممکن است این لوازم منزل که بیشتر آنها نیز برقی است، صدمه جدی به آنها وارد کند. راه حل این موضوع بسیار ساده است. شما میتوانید تنها با خرید اسباب بازی های منزل که جنسی از پلاستیک دارند، فرزند خود را از تمام اتفاقات احتمالی دور نگه دارید.

کارخانه درج در پی این مزیت، به تولید لوازم های منزل پلاستیکی مشغول شده است. محصول پیش روی شما تنها یک لباسشویی ساده نیست بلکه این محصول با قدرت چرخش بالای مخزن خود ثابت کرده که از دیگر اسباب بازی ها نیز برتر است.

لباسشویی درج با ظاهر زیبا و کودکانه خود در دل تمام دختربچه جا گرفته و تبدیل به یک اسباب بازی ثابت، برای آنها شده است. این محصول تنها با 2 عدد باطری قلمی قابل استفاده بوده و هنگام روشن شدن آن، کودک شاهد روشن شدن چراغ و صدای چرخش لباسشویی خواهد بود. وجود دکمه ON-OFF روی لباسشویی، باعث شده تا کودک به راحتی کنترل این دستگاه را به دست بگیرد. در طراحی این محصول به تمامی جزئیات توجه ویژه ای شده که در رابطه با این موضوع میتوان به باز شدن درب اصلی، درب مخزن مایع و لوله تعبیه شده در لباسشویی اشاره کرد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    19
    عرض
    14
    ارتفاع
    20
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    18
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...