0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

هواپیما جیمبو عصایی اسپادان 300239

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده هواپیما جیمبو عصایی اسپادان

 

مناسب کودکان 1 تا 3 سال

کمک به راه رفتن کودک و تقویت عضلات او

آشنایی کودک با مفاهیم جلو ، عقب ، آهسته و سربع

هماهنگی بین پا و دست کودک

 

کد سیستم: 10364

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۷۹۲۷,۰۰۰46,600تومان
بیشتر از کارتن۸۰۸۰۱۴۳,۰۰۰45,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

برای کودکان خردسال که علاقه‌ای به راه رفتن ندارند، بدون شک بهترین کار برای آن‌ها خرید اسباب‌بازی چرخ‌های عصایی است. آن‌ها از این طریق تحرک بیشتری داشته و همین طور باعث تقویت عضلات پاهایشان برای راه رفتن می‌شوند. بازی با چرخ‌های عصایی نسبت به انجام بازی‌های سرگرم کننده رایانه‌ای مفیدتر بوده و پیشنهاد می‌شود تا والدین برای انجام بازی با این چرخ‌های عصایی با فرزندان خود همراه شوند.

چرخ عصا یک اسباب بازی ساده و ارزان قیمت است که می‌تواند کودک را ساعت‌ها سرگرم کرده و اوقات فراغت او را پر کند. محصول پیش روی شما چرخ عصایی از مدل هواپیما است. کودک در این بازی می‌تواند با این عصا راه رود و شاهد چرخیدن پره‌های هواپیما باشد. لازم به ذکر است هر چقدر تندتر راه رود، چرخش این پره‌ها بیشتر می‌شود. کیفیت بالای این محصول و طراحی جذاب به همراه رنگ‌بندی شاد و کودکانه آن، توانسته چشم همه کودکان خردسال را به خود جذب کند. ترکیب رنگ قرمز، زرد و آبی چرخ عصایی و وجود برچسب‌های چشم  روی سطح هواپیما باعث شده تا کودک بیشتر سرگرم شده و هیجان چندین برابری را حس کند. وجود دسته قلابی موجب شده تا کودک راحت‌تر عصا را کنترل کرده و جابه جا کند. جنس این عصا از پلاستیک فشرده است و در صورت ضربه و افتادن از دست کودک هیچ گونه آسیبی نمیبیند و در صورت جدا شدن قطعات، والدین می‌توانند قطعات جدا شده را دوباره سرهم کرده و متصل کنند. سبک بودن این مدل از چرخ عصا توانسته به کودک کمک کند تا ساعت‌های بیشتری را با این عصا در پارک ، خیابان و... قدم بزند و هیچ گونه مشکلی بابت وزن آن نداشته باشد.

والدین با خرید این اسباب‌بازی نوستالژی، می‌تواند در سرگرم شدن کودکان خود در مهدکودک، محیط‌های باز و حتی حیاط کمک کرده و موجبات سرگرمی کودکان فراهم آورند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    ارتفاع
    55
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    دستی
    گروه سنی
    رده سنی
    1_3
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    80
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...