0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

اسکوتر TSMA T2

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده اسکوتر TSMA

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

جنس : پلاستیک فشرده

تحمل وزن بالای 50 کیلوگرم

رنگ بندی : آبی و قرمز

بسته بندی : جعبه ای

 

کد سیستم: 10504

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

یک کارتن (1 عددی)۱۹۰847,700تومان
بیشتر از کارتن۱۰۱۰۱۲۴۷,۰۰۰823,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

اسکوتر جزو اسباب‌بازی‌هایی است که می‌تواند به کودک حس هیجان و شور و ذوق را انتقال دهد. اسکوترسواری یکی از حس‌های متفاوتی است که کودک تجربه خواهد کرد و احساس می‌کند که دیگر به والدین خود وابسته نیست. اسکوتر به کودک اجازه می‌دهد تا استقامت جسمانی و عضله‌سازی در آن‌ها را تقویت کند و همچنین برای انجام دیگر فعالیت‌های ورزشی آمادگی پیدا کنند.

کارخانه tsma، یکی از کارخانه‌های ایرانی است که به تولید اسباب‌بازی‌های ورزشی همانند کفش اسکیت، تخته اسکیت و اسکوتر پرداخته‌است. اسکوتر پیش روی شما ، یک عدد اسکوتر3 چرخ است. وجود 2 چرخ در جلو و یک عدد در عقب باعث شده تا به بچه‌های کوچک‌تر کمک شود تا ثبات بیشتری داشته باشند. و راحت‌تر اسکوتر را کنترل کنند. قسمت کف این اسکوتر نسبت به باقی اسکوترها پهن‌تر می‌باشد که کودک را در زمینه حفظ تعادل به چالش نمی‌کشد. وجود سبد متصل شده به دسته این اسکوتر به کودک اجازه می‌دهد تا وسایل‌های جانبی خود مانند عروسک، ماشین و ... را داخل آن گذاشته و با هیجان بیشتر به بازی ادامه دهد. جنس این محصول از پلاستیک فشرده بوده و دارای تحمل وزن بالای 50 کیلوگرم است. چرخ‌های نسبتا بزرگ اسکوتر tsma سواری نرمی رابرای کودک فراهم می‌کند. اسکوتر‌های 3 چرخ معمولا برای خردسالان ایمن‌تر و کنترل آن راحت‌تر از باقی اسکوترها می‌باشد. قدم اول برای حفظ این ایمنی پوشیدن کلاه به همراه آرنج‌بند و زانوبند است. اسکوترسواری در فضای باز می‌تواند برای کودک لذت بیشتری داشته باشد اما به همان میزان هم می‌تواند برای آن‌ها خطرناک باشد پس باید به کودکانمان در مورد اهمیت محافظت از بدن و عواقب عدم انجام این کار را کمی بیشتر توضیح داده تا قابل درک برای آن‌ها باشد.

رنگ‌بندی قرمز و آبی خاصی و جذاب این اسکوتر فارق از هر کلیشه جنسیتی بوده و این محصول را تبدیل به یکی از پایه‌های ثابت بازی هر دختر و پسری شده‌است.

امروزه که همه کودکان درگیر اینترنت و موبایل شده‌اند، بهتر است که با اسباب بازی‌هایی که جذابیت بیشتری دارند آن‌ها را از فضای مجازی دور کرده و به رشد ذهنی و همین طور تقویت مهارت‌هایشان کمک کنیم. خرید این اسکوتر t2 می‌تواند بهترین گزینه برای این نوع از کودکان باشد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    60
    ارتفاع
    70
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    ساده
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیک فشرده
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    1
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...