0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

تریلر و لودر TSMA 58423

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده تریلر و لودر TSMA

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

جنس : پلاستیکی

بسته بندی : جعبه ای

طراجی زیبا و توجه بالا به جزئیات

 

کد سیستم: 10506

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

یک کارتن (1 عددی)۱۹۰1,133,000تومان
بیشتر از کارتن۱۰۱۰۱۳۳۰,۰۰۰1,100,000تومان
معرفی محصول

ماشین برای کودکان تنها یک سرگرمی نیست بلکه ماشین در دنیای کودکان چیزی فراتر از یک بازی و تفریح است.ماشین‌بازی می‌تواند یک خاطره عالی برای کودکان بسازد. لازم به ذکر است ماشین در زندگی کودکانه فرزندانمان نقش مهمی در یادگیری و رشد جسمی آنها ایفا می‌کند.

والدین بر این تفکر هستند که با بزرگ شدن کودکشان، این علاقه بسیار به ماشین‌ها کمتر خواهد شد ;اما این گونه نیست، بلکه کودکان با بزرگ شدنشان به دنبال وسایل‌هایی که بزرگ‌تر و شباهت بیشتری به ماشین‌ها دارند، گشته و با آن‌ها خود را سرگرم می‌کنند.

معمولا برای پسربچه‌های بزرگ‌تر ماشین‌های ریز و ساده نیاز‌های ان‌ها را تامین نمی‌کند،پس کارخانه اسباب بازی tsma سعی‌داشته تا به این نیاز‌های پاسخ دهد. داشتن یک ماشین باری مطمئنا برای کودک بسیار جذاب بوده ،پس این کارخانه به طراحی و تولید ماشین تریلر پرداخته است. این ماشین سنگین ابعاد بزرگی داشته که حتما چشم تمامی پسربچه ها را به خود جذب میکند. پسربچه‌ها در حین این بازی می‌توانند در داستان‌های متفاوتی که با استفاده از خلاقیت خود ساخته‌اند، بازی کنند و ساعت‌ها بدون خستگی سرگرم شوند.

همراه این تریلر، یک عدد لودر وجود دارد تا کودک بتواند این لودر را روی تریلر حمل کند.طراحی زیبا و توجه به جزئیات در حین ساخت این تریلر و لودر،  آن را از نظر شباهت به یک ماشین باری سنگین در دنیای واقعی تبدیل کرده‌است.

برچسب‌ها، شیشه‌های شفاف، چرخ‌های بزرگ، متحرک بودن بیل لودر همگی جزئیاتی است که کارخانه tsma  توانسته در تولید آن ، این جزئیات را رعایت کند و باعث جدا شدن این محصول از سایر محصولات مشابه شود.

بسته‌بندی تریلر و لودر، جعبه‌ای بوده و دارای جنسی از پلاستیک فشرده می‌باشد. کودک می‌تواند با بستن یک نخ یا کش به قسمت جلوی ماشین، آن را به آسانی کشیده و جابه جا کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    76
    عرض
    23
    ارتفاع
    34
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    تعداد قطعات
    2
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    1
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...