0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

جنگا نیکتا janga

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده جنگا نیکتا

 

 کودکان 3 سال به بالا

قابلیت بازی در مدل های برج هیجان،چوب چین و دومینو

سرگرمی و تفریح ،تقویت تمرکز

 

کد سیستم:10431

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتیاط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

جنگا معمولا با نام دیگری تحت عنوان برج‌هیجان به شهرت فراوانی رسیده‌است. بدون شک کودکان می‌توانند اوج هیجان و لذت را در این بازی به خوبی حس کنند. شما می‌توانید با لوازم کم و ارزان کودک خود را فارق از کلیشه‌های جنسیتی تا ساعت‌ها سرگرم کنید. برای اینکه جذابیت این بازی بیشتر شود، بیشتر کارخانه‌های اسباب‌بازی دست به تغییر در طراحی این اسباب‌بازی زده‌اند. این تغییر شامل تعداد بلوکه‌ها و همین طور سایز و ابعاد آن‌ها است. هدف از این کار، تنها درگیری بیشتر فکر، ذهن و جسم کودکان می‌باشد.

این بازی یک روش عالی برای تقویت مهارت‌های ذهنی ویژه خردسالان است. زیرا آن‌ها در حین بازی باید استراتژی خود را چیده و با هر حرکت خود، ادامه مسیر را برای حریف دشوار کنند. یکی دیگر از مزیت‌های این بازی، تقویت مهارت‌های اجتماعی می‌باشد. کودکان سعی می‌کنند برای شروع بازی،با دوستان خود ارتباط گرفته و به رقابت بپردازند. 

جنگا پیش روی شما تنها یک جنگا معمولی نیست بلکه با خرید آن، کودک می‌تواند 3 بازی جذاب : برج هیجان،چوب چین و دومینو را بازی کند. او در حین چیدن بلوکه‌های چوبی این جنگا، به معنای حفظ تعادل پی برده و مفهوم نظم و ترتیب قطعات را درک می‌کند.

علاوه بر بازی‌های گفته‌شده کودک می‌تواند با بلوکه‌های موجود بازی‌هایی مثل: ساخت خانه و ماشین، مسابقه ارتفاع، بازی عبور از موانع را انجام دهد.

کودکان دائما در حال رشد در زمینه‌های مهارتی متنوعی هستند. خرید اسباب بازی‌هایی که گران قیمت نیست، می‌تواند در رشد این مهارت‌ها در کودک کمک نمود.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    28
    ارتفاع
    7
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    چوبی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    50
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...