0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

قطار موزیکال و چراغدار سگ های نگهبان پارس train

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده قطار موزیکال و چراغدار سگ های نگهبان پارس

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

موزیکال و چراغدار

قابلیت استفاده با 3 عدد باطری قلمی

17 قطعه

 

کد سیستم: 10202

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۲۵۱۸۸,۰۰۰374,800تومان
بیشتر از کارتن۶۶۱۲۹۸,۰۰۰363,800تومان
خرید عمده
معرفی محصول

کودکان باتوجه به پیرامون خود و آنچه علاقه دارند، سعی می‌کنند تا رویاسازی کرده و به خیال‌پردازی بپردازند. آنها ممکن است در طول روز شخصیت‌های غیرواقعی زیادی را در ذهن خود تصویرسازی کنند. برای مثال، کودکان عشق جنگ همیشه در تلاش‌اند با اسباب بازی‌های خود به جنگ با دشمنان روند یا حتی بعضی دیگر ممکن است از پرواز پرندگان لذت ببرند، پس تصویرسازی پرواز با اسباب بازی‌های خود، بسیار برای آنان هیجان‌آور است. کودکانی که عاشق سفر و طبیعت هستند معمولا در بین اسباب‌بازی هایشان اتوبوس، ون، هواپیما و حتی قطار دیده می‌شود. 

قطار یکی از هزاران مدل اسباب‌بازی است که کودکانه علاقه بیشماری را نسبت به آن نشان می‌دهند. درصدد این علاقه، کارخانه پارس به تولید انوع قطار‌های اسباب بازی پرداخته است.تنوع مدل و  طرح قطار‌ها در بین محصولات پارس بیشمار بوده و برای تمامی سلیقه‌ها قطاری منحصر به فرد تولید کرده است.

قطار پیش روی شما قطاری با طرح جذابی از انیمیشن سگ‌های نگهبان است که می‌تواند بازی را برای کودکان به خصوص پسربچه‌ها مهیج‌تر کند. متحرک بودن قطار و همچنین پخش موزیک و چراغ، می‌تواند برای کودکان شادی‌آفرین باشد.لازم به ذکر است این قطار تنها با چند باطری قلمی قابل استفاده و بازی خواهدبود. این محصول دارای 17 قطعه است که شامل ایستگاه، چراغ راهنمایی، درخت کاج، علائم رانندگی، 8 قطعه ریل و همراه با 3 واگن می‌باشد.

کودک با ساخت ریل‌ها به سلیقه خود، قرار دادن قطارها رو آن و چیدن وسایل جانبی قطار، می‌تواند یک سفر رویایی را تجربه کند.

وجود ریل با اشکال مختلف و ساخت آن‌ها موجب می‌شود تا مهارت‌های حرکتی در کودک تقویت شود.

وزن مناسب قطار و واگن‌ها و همچنین قطعات آن، به کودک این امکان را می‌دهد تا بتواند به راحتی این محصول را جابه جا و حمل کند. ترکیب رنگ آبی با زرد و قرمز، این محصول را تبدیل به یک اسباب‌بازی شاد و کودکانه تبدیل کرده‌است.

در قسمت زیر قطار، مکانی برای جا زدن باطری وجود دارد که می‌توانید باطری‌های قلمی را در مکان‌های معین قرار داده و با زدن دکمه روشن آن، شاهد پخش موزیک و حرکت آن روی ریل ساخته‌شده باشید.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    74
    ارتفاع
    55
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    موزیکال
    تعداد قطعات
    17
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیک نشکن
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    6
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...