0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

لگو آیرونمن 4 مدل BT BT8305-8

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده لگو آیرونمن 4 مدل BT

 

مناسب کودکان6 سال به بالا

بسته بندی :جعبه ای

اسباب بازی فکری پسرانه 

قابلیت ساخت 4 مدل متنوع 

 

کد سیستم: 10523

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتیاط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۷۱۶۲,۰۰۰123,600تومان
بیشتر از کارتن۷۲۷۲۱۹۸,۰۰۰120,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

دغدغه بسیاری از والدین امروزی، تفریحات و سرگرمی کودک دلبندشان است.آن‌ها دوست دارند تا فرزندشان به بازی‌هایی بپردازد که از همان کودکی مشغول آموختن و یادگیری باشند. لگوها جزو اسباب‌بازی‌های آموزشی که تاثیرات فوق العاده‌ای دارد محسوب می‌شود. انتخاب و خرید لگو باتوجه به سن و جنسیت کودک متغیر است.برای کودکان زیر3سال لگوهای آجری و ساده در سایز بزرگ بهترین گزینه هستند.

کارخانه ایرانی bt، بزرگ‌ترین وقدرتمندترین کارخانه تولید لگو در ایران و خاورمیانه می‌باشد. این کارخانه به تولید لگوهای پیچیده و قطعات بالا در کنار لگوهای ساده خود، به معروفیت و شهر دست پیدا کرده‌است.

یکی از محصولات کارخانه bt، شامل لگو آیرونمن می‌باشد. لگو آیرونمن دارای 4 مدل متنوع از موتور،آدم آهنی،ماشینو دستگاه تغییر لباس است.

کودکان در این بازی سعی دارند تا در گروه کوچکی که ساخته‌اند به بازی پرداخته و چیزی بسازند که این گونه سبب بالا رفتن هوش اجتماعی و همین طور ارتباطات اجتماعی می‌شود. به منظور ساخت لگو، آنها یاد می‌گیرند چگونه خواسته‌های خود را بیان کرده و همین طورپاسخ‌های هم‌گروهی‌های خود را گوش دهند تا مهارت های شنیداری و زبانی آنها توسعه یابد.

پیچیدگی و قطعات بالای این لگو به کودک کمک می‌کند تا با استفاده از مهارت‌های ریاضی خود به رمزگشایی و الگو برسند.

یافتن قطعه در بین قطعات لگو آیرونمن ممکن است طول بکشد که این امر موجب می‌شود تا صبر و شکیبایی کودک آزمایش شده و به آن‌ها در درک مفهوم"نتیجه خوب زمان بر است" کمک کند.

4 مدل لگو آیرونمن دارای قطعات مختلف است. موتور آن شامل +118، آدم آهنی+144، ماشین +174، دستگاه تغییر لباس آن +145 می‌باشد. لازم به ذکر است با ترکیب این قطعات کودک میتواند یک آیرونمن بزرگ ساخته و لذت ببرد.

این لگو از پلاستیک فشرده ساخته شده و دارای کیفیت بالایی می‌باشد. در ساخت آن از هیچ گونه مواد مضر استفاده نشده و دارای رنگ خوراکی است.

پیروی از دستورالعمل و برنامه‌ریزی برای ساخت، الگو کشی‌ها و رمزگشایی نیز نیاز به تمرکز بالایی دارد.این لگو مناسب برای کودکانی است که خواستار تمرکز بیشتر در زندگی هستند.

تهیه یک بازی ساده مثل لگو نه تنها کودک شما را سرگرم می‌کند، بلکه مهارت‌های مختلفی را به او آموزش می‌دهد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    25
    ارتفاع
    17
    قابلیت ها
    تعداد قطعات
    تعداد قطعات در هر بسته بندی از 118 عدد تا 174 عدد متغیر است.
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیک فشرده
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    72
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...