0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

عروسک آنجل فروزن موزیکال AMT AMT132

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده عروسک آنجل فروزن موزیکال AMT

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

موزیکال

جنس پلاستیکی و مقاوم

در بسته بندی زیبا

قابلیت باز شدن دامن در هنگام پخش موزیک

قابلیت چرخش 360 درجه

 

کد سیستم:9813

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۲۳۹۹,۰۰۰227,200تومان
بیشتر از کارتن۲۴۲۴۱۱۵۷,۰۰۰221,400تومان
خرید عمده
معرفی محصول

یکی از راه های تقویت مهارت های اجتماعی فرزندانمان، خرید عروسک و بازی کودک با آن است. یکی از این مهارت ها همدلی و همیاری بوده که از مهم ترین آموزش ها در دوران کودکی محسوب مشود. کودکان به خصوص دختربچه ها عاشق بازی کردن با عروسک ها هستند. از عروسک های پارچه ای و چوبی گرفته تا عروسک های موزیکال و رقاص. یادگیری بسیاری از مهارت ها از قبیل مهارت های شناختی، رشد ذهنی و فعالیت های فیزیکی ارتباط مستقیمی با این بازی دارند پس هرگز کودکان را از بازی با عروسک ها منع نکنید.
از آنجایی که محبوبیت عروسک ها در بین کودکان رشد کرده، بیشتر کارخانه ها در صدد تولید انواع "عروسک های باربی"، "عروسک های بی بی بورن" و حتی "ربات ها" هستند. یکی از کارخانه های معروف ایرانی که به تولید همچین اسباب بازی هایی میپردازد، "کارخانه AMT(آوا)" بوده که توانسته در این عرصه موفق شود و محصولاتی با کیفیت بالا تولید کند. 
این عروسک فرشته با طرح فروزن محصولی از همین کارخانه است که موزیکال بودن آن و همین طور باز شدن دامن عروسک، تبدیل به یک مزیتی شده که این محصول را از باقی جدا کرده است. این محصول با 3عدد باطری قابل استفاده بوده که با روشن کردن آن موزیک زیبایی پخش شده و عروسک دامن خود را باز کرده و به دور خود میچرخد. چرخش این عروسک 360 درجه بوده و میتواند تا آخرین لحظه روشن بودن به دور خود بپیچد.
کارخانه آوا این محصول را در بسته بندی جعبه ای زیبا در بازار عرضه کرده است و شما میتوانید با سفارش آن هدیه ی جذابی به کودکتان بدهید و او را ساعاتی سرگرم کنید.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    14
    عرض
    14
    ارتفاع
    18
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    موزیکال
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    24
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...