0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

تلفن قلکی رنگین کمان piggy bank

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده تلفن قلکی رنگین کمان

 

یک عدد قلک در طرح تلفن

جنس : پلاستیکی

بسته بندی : سلفونی

چرخ دار با نوع حرکت ساده

 

کد سیستم: 8842

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1
051-33691343-4

معرفی محصول

داشتن قلک و جمع آوری پول یکی از بهترین حس ها در دنیای کودکان است. اینکه کودکان پول های کاغذی یا سکه ای خود را درون قلک انداخته و بعد از پر شدن آن، پول های خود را صرف خرید خوراکی ها و لوازمی که دوست دارند میکنند، شور و ذوق تمام نشدنی را حس کرده و خوشحال میشوند. در گذر زمان این کار به مرور کودکان را تبدیل به آدمی میکند که در بزرگسالی همیشه میداند که چگونه پول های خود را نگه دارد زیرا که این راهکار در زمان کودکی به او آموزش داده شده است. اجازه دهید کودک علاوه بر پول تو جیبی ماهانه ، در قبال انجام کاری ساده مثل کارهای روزمره خانه (کارهایی مانند : جارو، تمیز کردن حیاط و کارهایی که خطری ندارند) حقوق یا پاداشی بگیرد و همچنین او را تشویق به سرمایه گذاری یا پس انداز آن پول کنید. با پیشنهاد دادن این کار مطمئن باشید که به تقویت هوش مالی کودک خود کمک کرده اید.
قلک یکی از لوازم مهمی است که در اتاق همه کودکان چه پسر چه دختر باید حضور داشته باشد چرا که فواید پنهان زیادی در پیش دارد. از فواید آن میتوان به مسئولیت پذیری ، تقویت هوش اقتصادی، دانستن ارزش پول و... اشاره کرد. 
او با انداختن پول در قلک، یک مدیریت مالی برای خود دارد و در آینده بیشتر به مسائلی همچون روز مبادا، خالی بودن جیب و بی پولی توجه میکند.
همه ما میدانیم که پول اهمیت زیادی در زندگی دارد پس چه بهتر است که فرزندانمان را از همان کودکی با این مسئله آشنا کنیم. بهترین وقت خرید قلک برای کودکان پس از یادگیری اعداد است. با کودک در مورد ارزش هایی که برای پول قائل میشوید، صحبت کنید. داشتن مهارت مالی و پولی بیشتر از تحصیلات دانشگاهی در موفقیت فرد نقش دارد. پس هر چه زودتر شروع کنید.
محصول پیش روی شما ترکیبی از قلک و تلفن است. جنس قلک پلاستیکی بوده و قابل شکستن نیست. قسمت بالای تلفن به طور محکمی به قسمت پایین آن وصل شده است که مانع ریزش پول و قطعات میشود.
رنگ بندی و برچسب های زیبای این محصول چشم هر کودکی را به خود جذب میکند. خرید این محصول برای کودک علاوه بر فواید داشتن قلک، میتوان به یادگیری ریاضی و اعداد اشاره کرد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    20
    عرض
    21
    ارتفاع
    10
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    ساده
    گروه سنی
    رده سنی
    1_3, 3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    36
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...