0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

دارت و منچ دانیال Dart

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده دارت و منچ دانیال

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا

دارت به همراه منچ

کیفیت عالی

بسته بندی جعبه ای

 

کد سیستم: 7938

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

 

کمتر از کارتن۱۸۶۱,۰۰۰120,500تومان
بیشتر از کارتن ۱۴۱۴۱۹۷,۰۰۰116,900تومان
خرید عمده
معرفی محصول

یکی از بهترین کار هایی که می توان بعد از یک هفته کاری و پر تنش انجام داد،دورهمی با دوستان و خانواده است . در این بین بازی هایی که گروه سنی خاصی ندارد و از مرد وزن، کوچک و بزرگ می توانند در آن فعالیت داشته باشند ،بسیار مورد استقبال واقع می شوند. دارت یکی از آن دسته بازی هاست که با کمترین امکانات و کمترین فضای ممکن می توان به بازی با آن پرداخت و توانایی در دقت و تمرکز خود را به نمایش گذاشت. اگر تا به حال این بازی سرگرم کننده را امتحان نکردید پیشنهاد تیم تحریریه پیشوا تویز به شما خرید یک دارت و بازی با آن در دورهمی هاست .قطعا لحظات مفرحی را می توان با خانواده و دوستان در کنار این بازی ساخت.

دارت ورزشی سرگرم کننده و ارزان قیمت است که درسرتاسر جهان طرفداران بسیاری دارد. دارت را می توان هنر پرتاب سوزن آن به هدف دانست. صفحه دارت شامل قسمت های مختلفی می باشد که هر کدام امتیاز خاص خود را دارند. بیشترین امتیاز مربوط به مرکز آن می باشد. دارت را می توان به صورت گروهی و رقابتی بازی کرد که اینگونه هیجان آن بیشتر می شود. انجام ورزش دارت به تمرکز و دقت بالا و همچنین قدرت عضلات دست نیاز دارد. این ورزش برای همه افراد شامل زن و مرد، کودک یا بزرگسال مناسب می باشد. 

این محصول شامل یک عدد دارت و طرف دیگر صفحه ، یک عدد منچ است که کودکان میتوانند با هر دوی آن بازی کنند. همراه این محصول تعدادی مهره برای بازی منچ و تعدادی دارت وجود دارد.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    34
    ارتفاع
    37
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12, +12
    جنسیت
    پسرانه, دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    14
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...