0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

سوپر اجاق گاز نشکن سامسونگ الوند Oven

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده سوپر اجاق گاز نشکن سامسونگ الوند

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

همراه با کفگیر و ملاقه و... و دو عدد قابلمه و دو عدد ماهیتابه

بسته بندی توری

 

کد سیستم: 7888

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

 

معرفی محصول

بازی، روش طبیعی شرکت کودکان در فعالیت‌هایی است که سرانجام سبب کسب مهارت و ورزیدگی برای مقابله با مشکلات زندگی می‌شود. کودکان از طریق بازی احساسات، ناکامی‌ها و اضطراب‌های خود را بیان می‌دارند. بازی در واقع تلاش کودک برای کنار آمدن با محیط است که از این طریق او خود را می‌یابد و دنیا را درک می‌کند. کودکان همیشه دوست دارند که رفتار بزرگتر ها را تقلید کنند و در انجام کار ها به آن ها کمک کنند. هنگام آشپزی کودکان کنجکاو هستند ک بدانند وسایل آشپزخانه چطور کار می کنند و یا طرز پخت غذا به چه صورت است. اما باید بدانیم که دست زدن به وسایل آشپزخانه می تواند برای کودک خطرناک باشد. فراهم کردن لوازم و یا ست های آشپزخانه اسباب بازی می تواند راه حل مناسبی باشد. ست های آشپزخانه بیسیار متنوع هستند و در سایز ها و مدل های مختلفی طراحی و تولید می شوند. البته بسته به کیفیت اسباب بازی، قیمت آن نیز می تواند متغیر باشد. 

بازی با وسایل آشپزخانه همیشه برای دختربچه ها جالب بوده زیرا به آنها حس بزرگ شدن را میدهد. بازی های گروهی باعث تقویت ارتباط با دیگران میشود وسبب میشود تا کودک در بزرگسالی احساس تنهایی نکند.

این محصول ، بازی گروهی است که به کودک مسئولیت پذیری را آموزش میدهد. سرویس آشپزخانه علاوه بر سرگرمی باعث پرورش خلاقیت و تقویت دقت میشود.

همراه این گاز زیبا و بزرگ دو عدد قابلمه و دو عدد ماهیتابه وجود دارد و کودک میتواند با کفگیر و ملاقه و... که در کنار این محصول است بازی کند و سرگرم شود. درب جلوی این گاز باز میشود که این ویژگی شباهتش به گاز واقعی را بیشتر کرده است.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    21
    عرض
    13
    ارتفاع
    36
    قابلیت ها
    تعداد قطعات
    +8
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    محتویات
    دو عدد قابلمه، دو عدد ماهیتابه، کفگیر و ملاقه و..
    تعداد در کارتن
    16
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...