0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

هالک اسکیت سوار 396-1

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده هالک اسکیت سوار

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

جنس پلاستیکی و مقاوم 

بسته بندی زیبا

 

کد سیستم: 7735

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

بازی باعث بهبود رشد مغزی و کارکرد ذهنی کودک میشود. یکی از فواید بازی‌ها برای کودکان، رشد اعتمادبه‌نفس در آنان است. بیشتر کودکان علاقه به عروسک و اسباب بازی های شخصیتی دارند. بهترین گزینه برای این کودکان فیگور است. فیگور ها اسباب بازی محبوبی هستند که در طرح ها و سایز های مختلف ساخته می شوند. اسباب بازی فیگور علاوه بر سرگرم کردن کودکان به یادگیری آنها نیز کمک فراوانی میکند. یادگیری در حین بازی کردن تاثیر زیادی داشته و در ذهن کودک بسیار ماندگارتر نیز میباشد. کودک در بازی خود را جای شخصیت تصور میکند و با دوستان خیالی که برای خود ساخه است بازی میکند.

این فیگور ، فیگور هالک بوده که همراه با اسکیت ساخته شده است.هالک از شخصیت های خیالی ابر قهرمان است که ظاهری انسان نما دارد اما عظیم الجثه و سبز رنگ می باشد. این شخصیت که اغلب به عنوان شخصیت مقابل قهرمان داستان دیده می شود. هالک زور زیادی دارد و نمی تواند خشمش را کنترل کند. از شخصیت هالک در رسانه های مختلفی از جمله فیلم و سریال ها، چندین انیمیشن و همچنین بازی های کامپیوتری استفاده شده است. هالک از شخصیت های معروف و محبوب دنیای کودکان می باشد.

اسکیت این محصول از هالک جدا میشود و به راحتی وصل میشود تا کودک بتواند با هر دوی آنها به صورت جدا یا متصل به هم بازی کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد جعبه
    طول
    13
    عرض
    12
    ارتفاع
    19
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    ساده
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    محتویات
    فیگور هالک ، اسکیت
    تعداد در کارتن
    36
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...