0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

سینک ظرفشویی چمدانی 14816

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده سینک ظرفشویی چمدانی 

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

همراه با لوازم

جنس : پلاستیکی

باطری خور 

 

کد سیستم : 8471

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

کمتر از کارتن۱۹۱۵۲,۰۰۰303,900تومان
بیشتر از کارتن۱۰۱۰۱۲۴۱,۰۰۰295,000تومان
خرید عمده
معرفی محصول

کودکان همیشه دوست دارند که کار های بزرگتر ها را تقلید کنند و در کار های خانه به والدین خود کمک کنند. همچنین کودکان دوست دارند که خود را در دنیای بزرگتر ها تصور کنند و به آن ها مسئولیتی واگذار شود زیرا این عمل موجب می شود که احساس کنند بزرگ شده اند و می توانند مسئولیت پذیر باشند. اما می دانیم که سپردن کار های بزرگتر ها به کودکان می تواند آسیب هایی را برای آنها به دنبال داشته باشد. به همین جهت کارخانجات اسباب بازی درصدد برآمدند که لوازم خانگی مختلف را در نوع اسباب بازی آن و در ابعاد کوچک برای سرگرمی کودکان طراحی و تولید کنند. بازی با اسباب بازی هایی همچون سینک ظرفشویی،ماشین لباسشویی،جارو برقی و غیره، حس همکاری و مسئولیت پذیری را به کودک آموزش می دهد.

این محصول شامل یک عدد سینک ظرفشویی به همراه ظروف مختلف می باشد. جنس این محصول پلاستیک فشرده می باشد و از کیفیت مرغوبی برخوردار است. ظاهر زیبا، جالب و کودکانه این محصول توجه کودکان را به خود جلب کرده و می تواند آن ها را مشغول بازی و سرگرمی کند. طراحی این سینک به شکل کیف بوده که این کیف چرخ هایی برای حمل آسان دارد.

نحوه کار با این سینک ظرفشویی بدین صورت است که ابتدا باید باطری را درون سینک گذاشته و سپس2 لیتر آب به داخل محفظه زیرین آن بریزید (هرگز بدون وجود آب دستگاه را روشن نکنید)و با بالا و پایین کردن اهرم شیر که مانند یک قفل طر احی شده ، آب از داخل شیر به روی سینک می ریزد. تعدادی ظرف کوچک پلاستیکی داخل جعبه محصول وجود دارد که کودک می تواند با شستن آن ها، مهارت ظرف شستن را بیاموزد و سرگرم شود.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    36
    عرض
    11
    ارتفاع
    28
    قابلیت ها
    تعداد قطعات
    +12
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    دخترانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیکی
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    10
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...