0
ثبت سفارش
تعداد
عنوان

ماک کیا 130 کیلویی تیراژه mack

مدلهای دیگر کالا:

خرید عمده ماک کیا 130 کیلویی تیراژه

 

مناسب کودکان 3 سال به بالا 

جنس : پلاستیک فشرده 

نوع حرکت : ساده

تحمل وزن تا 130 کیلیو

همراه با یک عدد بیلچه

 

کد سیستم : 6688

درصورت اتمام موجودی در هنگام خرید با دفتر ارتباط برقرار کنید
051-33691340-1

051-33691343-4

معرفی محصول

یکی از اسباب بازی های مورد علاقه کودکان به خصوص پسران، اسباب بازی ماشین است. اصولا پسر بچه ها به اسباب بازی هایی علاقه مند هستند که همراه با هیجان و فعالیت بدنی باشد. ماشین ها برای پسران جذاب و سرگرم کننده هستند و برای آن ها دنیای بزرگسالان را مجسم می سازند. کامیون ها و ماشین های سنگین همیشه برای کودکان دوست داشتنی بوده اند به طوری که تقریبا همه پسر بچه ها یکی از این محصولات را در ویترین اسباب بازی های خود دارد. کودک به وسیله این ماشین میتواند وسایل کوچکی را جابه جا کند و سرگرم بازی خود باشد. 

یکی از مسائلی که می‌تواند برای پدر و مادرهایی که به تازگی صاحب فرزند شده‌اند چالش بر‌انگیز باشد این است که فرزندشان بتواند در زمان مناسب مهارت‌های حرکتی پیدا کند. بازی با هر نوع ماشین اسباب بازی در روند ایجاد و افزایش مهارت حرکتی تاثیر بسزایی دارد. به طوری که کودک کاملا یاد می‌گیرد از دستان خود به بهترین شکل استفاده کند. زمانی که کودک ماشینی را در دستان کوچکش می‌گیرد و مشغول به حرکت دادن و بازی کردن با آن می شود در ذهن خود یک سناریو طراحی می‌کند تا بازی به دل‌خواه او پیش رود.

این محصول نوعی از کامیون است که برای جابجایی مواد ابزار ساختمانی و شن تولید شده است. اسباب بازی کاربردی که هم کودکان را سرگرم میکند هم میتواند وسیله جابجایی ابزار و اسباب بازی های کوچکتر بچها باشد. این محصول از پلاستیک مرغوب ساخته شده و برای کودکان ضرری ندارد. کودک می تواند با بستن نخ یا کش به قسمت جلو ماشین آن را یه آسانی بکشد و جا به جا کند.

  • مشخصات فنی
  • نظرات کاربران
  • ابعاد محصول
    طول
    71
    عرض
    29
    ارتفاع
    33
    قابلیت ها
    قابلیت حرکت
    نوع حرکت
    ساده
    گروه سنی
    رده سنی
    3_7, 7_12
    جنسیت
    پسرانه
    جنس محصول
    جنس
    پلاستیک فشرده
    سایر مشخصات
    تعداد در کارتن
    2
  • نام:
    ایمیل:
    پیغام:
    کد مقابل را وارد کنید ...